Monday, October 12, 2009

suka suki je

ok memandangkan dah lama ake tak update belog aku nie dan setelah sekian lama menyepi skrg aku ada entry baru untuk tontonana umum..kisahnya bermula disini..

tahun nie taun akhir aku kat Bainun nie..jadi sudah menjadi kelaziman Pertinas( Persatuan Tingkatan Enam) buat lawatan..lawatan?? mesti ingat jauh kan..

our First plan..
BUKIT MERAH..
smua excited giler nk pegi Bukit Merah, and ada yang dah suruh mak bapak bawa baju(hahax..Lynda jgn terasa na huhu), dada yg dahn balik anbik baju..and tak lepas pandang untuk yang dah beREBONDING..hahax..nk tunjuk rambut kat orang ke??hehe
kononnya smua nk pakai selendang la..sampai tiap2 malam dok menTRY selendang..
tapi last2 setakat kat bilik menelaah je la..........HAHAHAHAHA....





semua aku punya..


yg nie plak ngan geng2 mencapup aku..




kembar aku ker??? haha

3 comments:

Maizatul Akma said...

nampak sangat aku kuat perasan...............keh3!!!

Fairus Sabran said...

the other mencapap gurlS..wawawawawa

Faridatul Azida said...

hidup cuma sekali so, mencapup la habis2..haha

AKU.KAMU. DAN. LAGU