Wednesday, October 21, 2009

Menjunjung kasih Tuanku!!


Hari bersejarah untuk sekolah and untuk aku sekali.sekolah aku yang vougue ni buat sambutan untuk jubli perak dan hari anugerah cemerlang. So, tetamu yang dijemput ialah Permaisuri Bainun sendiri. Aku agak happy sebab bukan senang nak tatap wajah permaisuri ni. maybe peluang nie hanya sekali untuk seumur hidup. Aku Berkesempatan untuk naik ke pentas bagi anugerah tingkatan 6 and 2 orang lagi kawan kau yang lain. Walaupun aku happy dapat hadiah tu, aku tetap agak terkilan sebaba parent aku tak dapat datang pun cam parents org lain.. Tapi tak pe lah. AKu tau mak ayah aku tetap bangga dengan aku walaupun tak pernah tunjukkan..kejayaan ni pun dedicated to them.
kenderaan diraja

Tuanku Permaisuri Bainun
me with Ayu yang turut sama dapat anugerah pelajar terbaik tingkatan 6 untuk akademik.
sempat aku rakamkan detik2 bersejarah ini.

anugerah yang agak bernilai walaupun mak and ayah aku tak leh datang..

tak dapat bergambar dengan permaisuri, dengan driver dia pun takpelah..
ini gambar beramai-ramai dengan penerima anugerah and permaisuri.. tapi tersangat la kecik gambarnye.


2 comments:

saya_arief said...

comel itu kereta...

Faridatul Azida said...

of course la..keta raja tue....

AKU.KAMU. DAN. LAGU