Monday, October 12, 2009

Plan ke2

hahax..setelah plan nak ke Bukit Merah tak menjadi..kami pegi JJ je..ermm jadilah..punye beriye nak pakai selendang, nak vougue la konon, tapi last2 kene pakai baju prep jer...baju Bainun..haha..bapak lawak..



firstly macam biasa..6 alpha memang giler kalau bab makan ni..so we decided nak makan kt Kenny Rodgers..haha memang kami perah duit Pertinas habis2..


dengan kawan2 aku yang bapak giler...





lepas habis makan, xkan nak terus balik kan..mesti ar nak jalan2 dlu..so, as the highlight of the day kami pegi tengok wayang..huhu..berbekalkan duit belanja yang tak seberapa tue kami ENJOY...



money!!money!!money!!



cerita yang tengah hangat di pasaran sekarang SOROWRITY ROW".. yang penting cite tu 18PL..walaupun bebudak sekolah tapi we are not under 18..ahaks..cerita tentang persahabatan in Theta Pi..

disini sempat kami tayangkan tiket yang berjumlah 13 keping semuanya..hehe..

budak sekolah.je

selepas enjoy with the movie kami pon meneruskan sesi berseronok kami..hahax..kemana??of course pegi shopping..plan nk beli baju warna pink yang sama la konon..tapi almaklumlah..bukannya sama saiz, taste pon tak sama...so buat keputusan biar sama warna je...design lain2 pon xpe lah........so, bermulalah sesi mencari baju..macam treasure hunt..haha


bila dah dibiar memag berpecah...so, aku ngan mamaimia je yang jalan berdua..yang lain???????

miss mamaimia and miss shaida

so bila dah kepenatan melanda, kami mengaku kalah...ermm penat doi..rasa macam nak tercabut kaki nie..lepas cari baju yang kononnya nak pakai masa jamuan raya tu, haha kami pegi cari aku and mamaimia pegi cari hadiah untuk cikgu plak..8 smuanya termasuk cikgu Marina..walaupun dah pindah tapi dia still cikgu kami..


aku dah tak larat mai!!!!tapi aku larat lagi kalau setakat nak ambik gambor tue...hehe

finally kredit to Cik Rosnah sebab sudi bagi kami habiskan duit Pertinas tue..hehe

we LOVE u...

2 comments:

Maizatul Akma said...

budak ni buli aku suruh kumen kat belog dye.........

nway, best kan dapat outing sesama ari tu.....at least pas ni ley jadi kenangan.........even plan berapi kite nak g bukit merah tak kesampaian.......*kiss*

Faridatul Azida said...

memag la best outing tanpa budak2 yang lain..dah keluar dah rasa lapang ckit dada

AKU.KAMU. DAN. LAGU