Wednesday, October 14, 2009

JAMUAN RAYA YANG KE2

sekolah yang Aku duduk ni memang agak kaya..kalau tak tak kan la buat jamuan raya sampai dua kali..so jamuan tue memang syurga makanan buat kami yang memang suka makan ni..as usual plan pertama mesti tak jadi.wah konon2 semua nak pakai seluar je..tapi tukar plan sebab baju terlebih kain and benang( faham2 la maksudya..hehe) so, finally kani decide nak pakai baju kurung je..pakai yang mana ada je..

aku yang tak berapa cun pun..

aku ngan miss mamaimia

nana yang gedik( nana sila jangan marah..hehe)


adel, kak kausar,lynda,yaya,5rus,mai, and zalik

shot terbaik

with miss lynda


with teacher and my friends

p/s: yang penting ganbar2 nie satu pun xde yang EDIT..nie mukaORIGINAL k..i repeat ORIGINAL

2 comments:

Maizatul Akma said...

ha ha. ade ke itu dikatakan shot terbaik. ataupun maybe muka aku yang merosakkan pic kot. **humble le plak. nway, syok gile dapat mamam banyak banyak malam itu. sedaaap sgt. kan kan kan?

Faridatul Azida said...

ye tersangat la syok bagi kita yang kuat makan nie..haha

AKU.KAMU. DAN. LAGU