Saturday, July 24, 2010

A304-Kolej Za'ba(UPSI)

dalam entry kali ni, aku nak memperkenalkan kediaman/apartment aku di UPSI. bagi aku tempat tinggal yang agak selesa.so, to LYNDA jangan lupe janji ye..(smile).disini sempat la aku mempublishkan gambar2 nye dari pelbagai sudut.

ha..inilah rumah aku.nampakkan kasut tersusun rapi, itu melambangkan penghuninya yang mementingkan kebersihan and kekemasan..huhu

ini lorong yang menempatkan 3 buah bilik.ops 4 buah bilik + bilik air..(smile)

ha.. yang ni..DAPUR KERING aku. memandangkan kami di larang tuk masak, so cume barang elektrik je yang di benarkan.kalau degil jugak nanti kena saman pulak kan!!
ini pulak ruang tamu rumah aku. ada 1 meja tuk discussion.
yang ni pulak bilik air yang tak seberapa. tapi ok la kalau nak di compare kan dengan bilik air mse di hostel dulu. hpstel mana tu?? biarlah rahsia..



ini pulak gambar bilik aku. dan untuk yang kenal dengan kau tu mesti dah dapat trace sebab ada SHAIDA di atas katil tersebutkan..hehe

p/s: Lynda;nanti aku post entry pasal kampus pulak ye..

4 comments:

Vna Erman said...

bapak chantek weyhhhhhh.....

Faridatul Azida said...

bukn bapak yg cntik..bilik aku yg cantek...haha

Maizatul Akma said...

mmg aku nampak hg la kt cermin baju putih. *takotnya akuuu*

Unknown said...

1 bilik sorang ke?

AKU.KAMU. DAN. LAGU