Friday, July 9, 2010

My New Life!

sudah seminggu aku mulakan hidup aku sebagai seorang mahasisiwi. Kini aku di Universiti Pendidikan Sultan Idris(UPSI). Belajar di bawah fakulti bahasa dan komunikasi. Hopefully, dalan masa 4 tahun lagi aku akan dapat masuk dalam profession perguruan. Seminggu dalam minggu orientasi agak memenatkan but fun. I got new friends here, New environment and new life.

Ini sempat aku pose masa round U untuk cari bilik kuliah.


Dalam minggu orientasi kami dalam kolej Za'ba and kolej Aminudin Rasyid ada aktiviti penanaman pokok.Aku pulak penghuni kolej Za'ba or KZ. 1 pokok untuk 20 orang. So, as ususal aku yang suka bergambar ni memang akan teruskan aktiviti itu. haha Dan ini pulak housemate aku tapi sebahagian je la. ermm budok Kelate belako. Ada bahasa Kelantan disitu. Saya suke disitu.huhu...




3 comments:

Anonymous said...

askum kak... nk tnye skt leh tak??? result stpm akak pe ek??? sbb sy pun amek stpm, thn ni exam... sy sgt risau.....

Unknown said...

askum kak... nk tnye skt leh tak??? result stpm akak pe ek??? sbb sy pun amek stpm, thn ni exam... sy sgt risau.....

Faridatul Azida said...

result bese2 je..akak ambk 5 sbjek.dpt 3A 2B.relaks ar.buat je tg terbaik,nt mst bleh pnye

AKU.KAMU. DAN. LAGU