Thursday, March 21, 2013

oh hidup!!

Kita mulakan cerita dengan kisah diri aku yang menjadi insan istimewa pilihan Allah untuk mendapat ujianNya. erm, terpaksa tangguh satu semester pengajian sebab Allah terlalu sayangkan aku. Yes, I know! Tapi kalau nak sedih boleh?? 
sedih sebab aku ni sebenarnya tak ada batch. kalau lone ranger ni tak pe. aku tak kisah (sebab mati nanti pun duduk sorang dalam kubur kan). 
Erm xpe lah..Pasti ada hikmah..

ok bila dan seorang, cuba jadikan pengalaman yang berbaki ni pengalaman berharga ye Azida. Hadapi semua dengan relaks k



aku redha...
:-)

#i wish to be with them for the last time. wanna keep memories forever. but they refuse to, with their own reasons. its ok. i'm trying to understand #

1 comment:

iuzira said...

salam perkenalan
done follow

http://www.iuzira.com/2013/05/my-doodle-dah-siap-by-munirah-mn.html

AKU.KAMU. DAN. LAGU