Wednesday, June 24, 2009

Salah ke aku????

emm memg aku slalu salahkan diri aku ats apa2 yg berlaku...
buat ape nk salhkan org lain..
muhasabah diri dulu sebelum salahkan org..
tapi..
kali nie aku betul2 terasa..
pe saje yg aku dapt dipersoalkan
nape aku x layak ke tuk smua tue..
setiap insan ada kekurangan
termasuk aku..
tapi setiap insan boleh baiki kan???
tapi sekarang..
ape yg aku dpt dipersoalkan..
kenape??????
salah ker aku dapt no1 dlam tgkatn???
salah ker klau aku slalu dapat highest marks dalam kelas???
salah ker pointer aku lg tinggi drpd org lain???
smua tue salah aku ker????
aku bersyukur coz aku dpt kekalkan result aku smpai ke hari nie..
kenape msti timbul berita2 yg menyakitkan hati..
persoalkan setiap kejayaan aku...
salah ker klau result aku dh mengkat compared masa skolah lame dlu????
aku xpenah banggakan result aku..
ada ker aku xmau kawn dgn org yg markah rendah drpd aku???
PERNAH KER????????????????????
aku xpenah rasa megah dgn result aku..
aku leh jer ajar pe2 yg aku tau ngan org lain..
tapi aku tgok kwn2 aku jarang jer nk tnya aku..
pstu aku disalahkan..
katanya aku nie bangga ngan result aku..

pasal kawn pun jadi
aku salah sebab rapat dgn kwn karib org..
salah ker kalu aku baik dgn sape2???
salah???????????????????????
aku sedih
aku terasa

aku sakit hati
tapi ape daya aku..
nk gaduh mcm form5 dlu???
xpayah la..kita smua dah besar..
ada plak org tuduh aku tiru dlam exam..
ok...fine..
ckp jer nk ckp pe2 pun...
terima kasih bnyak2 kawn2......
kawan yg penah aku anggap kwn karib
tapi smpai mcm nie aku kene???
kawan karib ker aku nie???
xhabis2 buat dajal kt aku
smpai diari aku pun nk baca nk tgok..
hei..itu bende peribadi aku..
nk tau ape smpai diari aku pun nk baca?????
aku xde pun kutuk korg dlm tue
tolg la hormati privacy aku same
aku ingat aku xkan jumpe lg org yg dengki dgn ape yg aku ada cm form5 dlu..
tapi aku jumpe lagi..
k skarang aku akn buat hal aku sndiri..
maybe without friends..
thank 4 everything MY FRIENDS

No comments:

AKU.KAMU. DAN. LAGU