Monday, June 15, 2009

realiti tidak seindah imaginasi

mereka liht ku tersnym
gmbira bgai tiada duka
tp hatiku tiada spe2 yg fhm
mcm2 problem menimpa
yg xpenah aku sgka
aku perlu tabah tuk hadapi smua nie
klau aku xbleh hadapi smua nie, apatah lg org2 dikeliling aku
terima hakikat yg memalukan dri smua pihak
hakikat yg mengecewakan n menyakitka hati
berita yg merunsingkan
kini aku sedar erti kehidupan yg sebenr
ajal, maut n jodoh smua ditgn ALLAH
suka n duka xpernah aku sgka
xsmuanya indah2 belaka
hadapinya dgn hati yg tabah
ada hikmah disebaliknya...
w'pun hidup aku agak x teratur, n x sebahagia org lain
aku terima
aku redha n pasrah atas smua nie
lantak la org nk ckp pe2 pun
mulut manusia xde sape yg mampu tutp
nanti dah puas mengata, senyap la tue
yg pntg aku still de org yg sntiasa sokg aku
terima kasih sayang kerana fhm kehidupan aku yg sebenarnya
jasa n pengorbanan mu xmgkin aku lupakan
aku bersyukur
disebalik kedukaan still de pihak yg memahami
mgkin nie smua ujian dlam hidup
tuk aku trus tabah tuk hidup ats muka bumi nie
-AZIDA-

No comments:

AKU.KAMU. DAN. LAGU