Wednesday, July 17, 2013

Ear Candy

Salam Ramadhan anda, anda dan anda semua. yes anda la.

Kali ni saya cuma nak kongsikan dengan anda semua saluran Nasyidfm yang memang best radio untuk dengar nasyid tanpa gangguan iklan atau DJ yang kuat membebel. Lagu-lagunya bestttttt sangat2..
Kesian saya kan, dah umo 23 baru tahu ada radio ni dekat ruang udara di Malaysia ni. Bila wujud? Entahlah.
Jadi sebelum anda ketinggalan macam saya, sempena bulan mulia ni.cepattt..
Jom kita ubah daripada lagu rock kapak, mental, rap yo yo tu..
siaran ni lagi TENANG..
tak percaya jugak??
cuba klik dan dengar link ni..

p/s: lagi satu ada santai Ramadhan bersama uztaz Don 18 Julai 2013 ni. pukul 3 ptg. di Nasyidfm.

Salam Ramadhan.
wassalam.
:)
abaikan wajah pucat di bawah
 



#sampaikan olehmu walau satu ayat#

2 comments:

Anonymous said...

aku layan lagu rabbani ngan raihan jew

Faridatul Azida said...

ok la tu..tp di sini ada zikir plus ngaji sekali.. :)

AKU.KAMU. DAN. LAGU